onsdag, juni 14, 2017

Lolë White Yoga Tour

Idag har jag haft en kinderägg dag, 3 dagar i en!
Det började med ett besök hos bilförsäljaren. Han gick med på våra "krav" så nu kollar vi på hur vi ska finansiera köpet...
Bilen levereras den 27 juni.

Efter bilförsäljaren jobbade jag i ett par timmar innan jag tog tåget till Versailles.
Jag åkte ganska tidigt eftersom jag ville promenera lite innan jag gick till stället som yoga kursen var på.
Jag hade inte heller fått tag i mina kompisar så jag åkte själv.

Väl där var det en nätt promenad på 20 minuter från tågstationen.
Jag kom dit i förväg och satte mig på en bänk för att äta lite hallon från trädgården och läsa.
På bänken satt det redan en tjej och vi började prata. Hon var också där själv eftersom hennes mamma inte hade hunnit få tag i en biljett innan de tog slut.

Hon var jättetrevlig så vi hängde ihop hela tiden.
Yoga seansen var magisk, läraren, en fransk kvinna som inte jag kände till tidigare var fantastisk!
Så mycket kärlek och hennes ord var underbara. Hon använde uttryck som "tillåta sig att smaka på tystnaden" och pratade mycket om vår inre trädgård dit man inte ska släppa in vem som helst.

Jag är så avslappnad och glad att jag gick dit, även om det blev utan mina kompisar.

Tyvärr var jag så upptagen av min inre trädgård att jag glömde ta dagens bild under seansen.

Det blev en motljus bild på Château de Versailles!
Den är inte särskilt fin men det är den som ni får hålla till godo med! Så det så!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar