tisdag, juni 27, 2017

I hemmets lugna vrå

Det blev ingen löpning imorse, jag var vaken men så in i benmärgen trött!
Jag började jobba klockan 08:00 och hade knappt 40 minuters lunch.
När klockan blev 18:30 hade jag fått nog...
Jag packade ihop mina grejor och fixade till ett fotbad!

Lenny hade helst sett att vi gick en promenad men jag behövde verkligen bara sitta en stund utan att behöva lösa ett problem värre än att fila min häl!

Imorgon är det tillbaka i Châtillon och marathon dag. Jag börjar med ett möte klockan 09:00 och har 30 minuters rast mellan 14:00 och 14:30!
Skrattretande!
Jag tänkte hoppa till kojs tidigt ikväll för att vara i form imorgon.
Och halleluja för att det snart blir helg utan andra åtaganden än att lata sig!

Dagens bild är lika inspirerande som jag känner mig fast mycket mer färgglad!
Det är en av våra fina blommor som har blivit skogstokig och blommar som om det inte fanns en morgondag, det ser ut som små fjärilar på håll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar