fredag, juni 02, 2017

Fredag igen!

Vilken dag!
Det blev sent igår igen, och jag vaknade supertrött imorse igen.
När jag var halvvägs till stationen hittade jag inte mitt tågpass och mitt passerkort till jobbet. Det var bara att vända hem igen och hämta korten i fickan på mina byxor i badrummet och ta ett senare tåg, men, det visade sig att det var lite fnurr på linjen så tåget var tillräckligt försenat för att jag skulle hinna! Hurra! Det var skönt.

Väl på jobbet drog cirkusen igång! Det var lite mycket att göra som igår med den skillnaden att en kollega som jag har löptränat och simmat tillsammans med, men som jag inte har en riktig "relation" till i stort sett kallade mig tjock!
Jag blev så paff att jag inte ens svarade något...

Det är ju otroligt ohyfsat, tur att jag i stort sett skiter i vad han tycker och säger men ändå!

Efter en hel massa möten och telefonsamtal kollade jag på klockan igen då var den 19:00...
Nu får det snart vara slut med alla dessa sena dagar.
Men om två veckor kommer Joanne hit och då ska jag ha en veckas semester.

Det regnade idag också, skönt, men nu är det jäkligt fuktigt och jag sitter och små slumrar framför TV:n...
Dags att hoppas till kojs snart! Gäsp!
Dagens bild är på regnet på marken...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar