fredag, juni 09, 2017

Grattis på Födelsedagen Lenny

Idag fyller Lenny 9 år, tydligen blir det 58 år i människoår för en mellanstor hund. Jag trodde att man räknade 7 människoår på ett hundår men det beror tydligen på storleken på hunden. Vilken jäkla tur, då är han yngre än vi trodde!

Jag gick in på Bricorama och köpte en bitboll som man kan klämma fast ben i och som man kan bita sönder om man har lust (och det har man alltid). Till den blev det en kartong med kakor, ben att klämma i bitbollen och nötpinnar, ett slags tuggpinnar som Lenny älskar.

Ikväll fick han bitbollen med en tuggpinne OCH ett ben! Han tror nog att han har hamnat i hundhimlen.

Mamma skickade ett meddelande till honom via min WhatsApp. Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig på jobbet!

Idag har jag haft en ganska lugn dag på jobbet, det var skönt!
Imorgon ska vi åka och titta på en bil och så ska jag ställa iordning gästrummet till Joanne som kommer nästa torsdag.

Dagens bild är på Lennys födelsedags presenter, jo jag vet att han är en super bortskämd hund men det är han värd! Han är världens bästa hund!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar