fredag, juni 16, 2017

Hurtigbullar

Idag bestämde vi oss för att stanna i Taverny. Vi ska nämligen upp imorgon bitti tidigt för att vara i Paris klockan 08:30.Den indiska ambassaden i Paris anordnar en yoga session i Parc de La Villette som vi ska gå på.
Sen blir det nog lunch och en tur i Paris innan hemfärd!

Men sådär hemskt mycket vila blev det inte, vi promenerade till St Leu la Forêt och hem igen och då hade vi tillryggalagt cirkus 10km. 

Vi tog en te på ett torg i St Leu men det var också allt.När vi kom hem blev det mer te och lite slappa av i trädgården. Sen tog det hus i helsike och vi började rycka ogräs!

I två timmar höll vi på så ni kan ju tänka er hur mycket ogräs vi har.

Sen gick vi till Bessancourt ett ärende och hem igen och vips var stegmätaren uppe i 15km.

Lenny var utslagen och vi har ont överallt!Jag lagade middag och sen har vi i stort sett bara oj:at och aj:at oss... Det ska bli skönt att få sträcka ut kroppen imorgon.

På söndag skrev vi in oss på en yoga session med Angélique Dallioux, läraren som höll i Lolës White Yoga i onsdags.

Hon är fantastisk och jag ville gärna att Joanne skulle träffa henne.Så söndag blir det Versailles igen. VI ville dessutom tillbaka dit för att besöka drottningens trädgård.

Nu måste jag knyta mig igen!
Dagens bild är från St Leu på väg upp till skogen.
Jag gillar särskilt den röda soptunnan på vänster sida med det röda staketet och den gula på sidan med det gula taket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar