fredag, juni 23, 2017

Midsommarafton...

...på jobbet!
Idag var min första dag efter semestern och sista dag på veckan.
Jag hade 250 olästa mejls! Mellan mina möten hann jag inte ens igenom alla meddelanden så jag stannade lite längre (igen). Men å andra sidan behöver jag inte stressa på måndag!

Det har varit svalt och skönt idag, jag har till och med använt leggings!

Imorgon ska vi till kompisar och fira deras 10-åriga bröllopsdag.
De bor i ett jättestort hus som de delar med Céciles pappa och Céciles bror och så har de en utomhuspool. Men det kommer att vara lite för kallt för att bada imorgon! Ruttet tycker jag!

Det blir också bilförsäkringsfix. Jag måste bara komma ihåg att ta med mitt körkort! Jag tittade på det idag: jag tog mitt körkort för 23 år sedan den 22:a juni! Inte för att det är särskilt använt, men det kommer det nog att bli lite ändring på. Fastän jag avskyr att köra bil!

Annars blommar vår trädgård, och de röda hallonen slår de gula, i både storlek och smak!
Kolla bara in dessa två!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar