onsdag, juni 07, 2017

På västfronten...

...intet nytt... Jobb, jobb och jobb... Men jag ser ljuset i tunneln!
Min chef är verkligen cool! Vi pratades vid igår och jag sa att det Är lite mycket att göra nu. "Jaha", sa han, "men då tycker jag att du ska koncentrera dig på tre saker den här veckan, resten får vänta. Och skulle någon ha problem med det så förklarar jag mer än gärna!"
Jag har redan fixat två av sakerna jag skulle koncentrera mig på, innan datumen de skulle levereras på så jag är inte alls så stressad längre och jag kommer att kunna få en mycket trevlig semester om en vecka.

Jag slutade tidigt så jag hann hem innan Matthias och kunde laga middag i lugn och ro.
Imorgon jobbar jag hemifrån, det ska också bli skönt!

Dagens bild är på ännu en vägg målning på Gare du Nord. De är två astronauter som spelar pingpong men jag isolerade den ena som jag tycker är finast...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar