fredag, juni 30, 2017

Happy Friday

Äntligen, det är fredag Hurra!
De här veckan har inte varit lätt, men jag har haft en bra jobbvecka, en bra fritid också, även om fritiden har varit väldigt begränsad.

Vi borde fixa det sista med banken imorgon så det blir ett stressmoment mindre och sen så bestämde vi oss för att vänta lite med resan till havet. Vi vill gärna prova bilen lite innan vi åker till Sverige och det verkar som om vi får hämta den nästa vecka.

Det ska bli ganska taskigt väder så jag ska pula lite inne.
Strykningen har kommit på efterkälken igen!

Ikväll åkte vi till Ermont och åt couscous! Vi har inte ätit couscous på år och dag!
När jag fick min vegetariska couscous tyckte jag att det smakade kött... Som om de hade kokat köttet med grönsakerna. Näehe då sa Matthias...
Jag försökte inte tänka på det men jag tyckte inte att det var lika gott som vanligt och mycket riktigt jag hittade ett märgben i buljongen.
Suck... Vegetarisk couscous jo du tjena...

Nu är jag trött igen, så det blir sängen nästa! Det marockanska vinet gjorde nog sitt till också!

Dagens bild är från den marockanska restaurangen med den vegetariska couscousen gjord på märgben...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar