måndag, oktober 26, 2020

Dexter & Apoteket

Innan Papy Maurice åkte hem för dagen plastade han in delen som ska slipas imorgon, det känns lite som att bo hemma hos Dexter, eller vad jag tror det skulle kännas som...

Lenny har förstått hur det funkar och ränner ut och in mellan de olika rummen så plasten flaxar, jag tror inte att Papy Maurice kommer att gilla det imorgon så det är lika bra att jag kväver viljan i vaggan!

Jag var på apoteket (igen) och frågade efter ett överlevnads-kit för migrän. Jag fick ibuprofen med kaffein med förmaningen att det ska ENKOM tagas om migrän infinner sig ABSOLUT inte om jag har feber eller ont i halsen. Det har ju varit lite debatt om ibuprofen i början av COVID-19 pandemin. Sen fick jag magnesium också, tydligen ska det hjälpa mot ett migränanfall.

Om jag säger som så att jag inte är nödbedd att prova i stort sett vad som helst för att undvika en repris på helgens äventyr... Överlevnads-kittet är nu ned packat i jobbväskan!

Dagens bild, ja ni ser ju själva vilken mysig "massmördarstämmning" vi har hemma nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar