fredag, oktober 02, 2020

Min mysse

Så var den äntligen klar, min mysse!
Jag maskade av och sydde ihop den ikväll efter ha tittat på en "hur man syr ihop sin mössa" video på YouTube.

Jättefin och stickad i mjukt ullgarn, precis en sån där beanie som jag har drömt om länge, länge! Tänk om jag hade vetat hur lätt det är att sticka en, då hade jag gjort det för längesen!

Nu kan det vara så att en annan person i hushållet också vill ha en, och den personen heter inte Lenny. 😉

Först har jag nog tänkt virka mig en sjal med fransar, jag har alltid velat ha en sjal med fransar... Och den där gula virkade vintage klänningen jag såg när jag besökte Paris för första gången med mamma och moster 1994... Man kanske borde virka en klänning? 😂

Visst är den snygg, min mysse?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar