torsdag, augusti 24, 2017

Inget att rapportera

Lugnt och skönt har det varit idag, alltså vilken underbar idé det där med att få jobba hemma!
Fastän jag har jobbat i 8 timmar känns det lite som semester.

Jag får mycket mer gjort och dessutom kan jag pula lite hemma på lunchen.
Idag var det ganska fint väder så Lenny och jag tog en lång promenad på en timma.
Lenny börjar att bli riktigt slank och tjusig, han ser lite mindre ut som en korv nu. Det är jag som har tagit över den rollen, korv rollen...

Förutom att jobba och promenera har det inte blivit annat gjort.

Ikväll gjorde jag en soppa till middag, inte för att det är särskilt kallt men för att jag var tvungen att använda grönsakerna och sen är jag lite trött på sallader!

Jag laddade min bokashi hink med lite nya godsaker för att få ny näring till mina blommor och gröna växter.

Det fick också bli dagens bild, rester av soppan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar