måndag, augusti 21, 2017

Mini Måndag

Igår gick jag och lade mig med en sjujäklars huvudvärk, jag tänkte att jag skulle sova bort den men jag vaknade klockan 01:30 och hade fortfarande ont i huvudet.
Som tur var tog jag en huvudvärkstablett och vaknade klockan 05:45 utan huvudvärk!

Min kompis Jessica var tillbaka från semestern så vi åt frukost ihop. Med jobb hemma och diverse andra aktiviteter ses vi bara en dag i veckan nu... Så vi kör frukost, lunch och kaffepaus ihop!

Dagen har varit relativt lugn, det märks att fler och fler kollegor kommer tillbaka men den riktiga starten på höstterminen börjar först i slutet på nästa vecka. Barnen börjar skolan den 4:e september.

Jag gick från jobbet klockan 17:00 på pricken och lyckades ta 17:53 tåget hem. Jag passade på att ta ut Lenny på en promenad, i hans takt med kisse-paus var 10 meter. Det tar tid att gå 3km... Men han måste ju få sniffa och göra sin hund-business!

Imorgon jobbar jag hemifrån och det ska bli varmt, men ingen sol...
Efter jobbet ska jag till tandläkaren! Hurra!

Dagens bild är från Bessancourt på en av de tjusigaste tegelväggarna jag vet! Hoppas att detta fungerar som att mota Olle i grind: Här går vi inte in i väggen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar