tisdag, augusti 29, 2017

Darrig måndag

Jag kom till jobbet lite darrig men utan huvudvärk! Det hjälper ju med luftkonditionering!

Det var en mycket produktiv dag, jag är verkligen nöjd med allt som jag har fått gjort!

Igår var det Jessica-dag, frukost och lunch tillsammans för nu ses vi inte på två veckor.
Det är ju skolstart nästa måndag så då jobbar inte hon, i Frankrike får man, iallafall där vi jobbar, en dag ledigt för att skola in sitt barn tills det fyller 15 år.

Det var jättefint väder så vi åt lunch ute, men det var för varmt för att ta en promenad så vi satt i skuggan och tjatade istället.
Efter lunchen kände jag mig mycket bättre!

Jag kom iväg vid 17:30-tiden, jag försöker att packa ihop och lämna kontoret klockan 17:00 om inte jag har något möte, det fungerar hittills.

Väl hemma gjorde jag middag, eller gjorde, vi käkade rester. Det blir oftast så på veckodagar.
Jag åt min stackars pizza om jag inte kunde få ner i söndags.

Det har varit ett väldigt konstigt ljus på kvällarna sedan i söndags... Jag var helt enkelt tvungen att ta en bild av det.
Det är nästan surrealistiskt... Eller vad tycker ni?

Det är nämligen dagens bild! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar