måndag, januari 23, 2017

Jaha...

Idag presenterades vår nya organisation på jobbet. Jag hade haft en intervju med min chefs kommande chef om vad jag gör och vad jag vill göra, det gick jättebra.

Idag till min stora förvåning såg jag att jag inte bara hade bytt chefs chef utan också chef och arbetslag.
Det är aldrig särskilt roligt med sådana överraskningar men jag pratade med min fd chefs chef, min kommande chef och min fd chef och vi klarade upp missförståndet.

Jag tycker att det ska bli spännande att jobba med nya arbetsuppgifter och jag är inte alls missnöjd med ändringen men jag tyckte inte om sättet den presenterades på.

Annars har det varit en ganska till intetsägande dag. Min fd chef och jag gick ut och drack en gravkir / rom & cola och käkade lunch ihop.
Han är väldigt cool och snäll och jag gillar att jobba med honom, men jag tror att min nye manager är minst lika bra och vi har ungefär samma bakgrund.

Hursomhelst, dagen som började ganska surt blev tillslut hyfsat bra!
Lenny, den lille skithögen, hade käkat brasbricketter så han fick smisk och blev utan kakor (som är hans efterrätt varje kväll) men vi behövde gå ut och lufta oss så vi tog hunden med på en promenad sen blev det en romantisk middag av rester och djupfryst pizza... Hu!

Men imorgon är en ny dag. Dagens bild är från restaurangen jag åt lunch på med min fd chef. Lagom sunkig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar