torsdag, januari 19, 2017

Sömn & Vegetariskt hundgodis

Det har verkligen inte hänt något särskilt idag, mer än att jag har sovit som en stock i natt och att jag hade ett mycket produktivt möte med Richard Parker (med indisk accent) och två andra kollegor imorse. Sen var det lunch och jag gick ut i solskenet i La Défense.
En tur till Monoprix och Naturalia senare hade jag två par strumpor med glitter på och en paket med vegetariskt hundgodis.

Lenny protesterade inte när han smakade, eller glufsade i sig godisarna, men de såg jäkligt torra ut! Men de är vegetariska!

Annars, jo det är torsdag idag, imorgon är det fredag och sen kan jag ha sovmorgon!
Om 8 dagar fyller jag år, igen... 43 år, det är ju inte klokt! Jag känner mig inte äldre och jag har ingen särskild panik, men tiden går ju alldeles för fort.

På tal om fort så har svärfar Maurice snart gjort färdigt vårt badrum på övervåningen! Det blir super snyggt!
Men idag får ni hålla till godo med en till bild av La Défense; från andra hållet och med sol!
Jag kommer att tillbringa mer och mer tid i La Défense eftersom alla mina möten med Richard Parker kommer att hållas där, och vi kommer att träffas minst 2 gånger i veckan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar