söndag, januari 01, 2017

Nytt år, nytt liv i bloggen?

Jaa, det har ju inte varit mycket liv i luckan här inne på ganska länge, men jag tror att jag ska försöka att ta tag i skrivandet lite mer nu. Jag behöver tiden till introspektion och sitta ner en stund om dagen (helst) och dela med sig av tankar och annat skulle vara bra för mig...

Det har hänt en väldigt mycket sedan 2013, men det får nog komma allt eftersom tror jag det blir för långt att berätta i ett enda inlägg.
Jag skulle vilja kombinera ett inlägg med ett foto om dagen...
Det är som ett nytt år då allt ligger framför oss, oskrivna blad som ska fyllas med stort och smått!
Så blogg debuten 2017 börjar med att önska ett Gott Nytt År!


Idag kommer första bilden från vår promenad med hunden, det är tågövergången mellan Taverny och Bessancourt i Val D'Oise där jag bor numera.

Eller som en av mina vänner säger: May the best of 2016 be the worst of 2017!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar