fredag, januari 27, 2017

Frukostbuffé & kompisar

Idag bullade vi upp med fruktsallad, en vegansk apelsinkaka (som Julie gjorde speciellt till mig), madeleines, limecake, M&Ms, juice och chai i termos.
Naturligtvis glömde jag av att fotografera, hur dum får man bli?
Men vi åt och drack hela dagen, det var jättemysigt!

Min kompis Mysan kom till Paris igår och idag följde hon med mig hem. Vi lagade middag och nu myser vi fram för elden.

Imorgon ska vi nog pallra oss iväg till en hammam om vi får tummen ur...
Det ska bli så skönt!

Bilden är från Gare du Nord när jag väntade på My. Gare du Nord börjar faktiskt bli lite mer frekantabel. Mindre luriga typer som stryker omkring och mer ljus och affärer... Men det är ju inget ställe man hänger på i onödan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar