måndag, januari 02, 2017

Dag 2

Detta var ju riktigt kul! Jag har faktiskt sett fram emot att sätta mig ner och skriva idag. Har inte särskilt mycket att säga men det är nog bara för att jag är lite rostig!
Vädret har inte varit det bästa, underkylt regn och snö (ja, ok det syns inte särskilt men jag var väldigt lycklig när flingorna singlade ner!) så bilden blev inte sådär sexig som jag hade velat...

Vi har varit lediga båda två idag så det blev lite ärenden som vi ville utföra, bland annat IKEA, juldekorationerna ska ner nästa helg och kartongerna jag har använt tidigare är för små nu.
Jag passade på att köpa de obligatoriska värmeljusen och lite saker till köket. Ska försöka att plastbanta lite bättre i år!
Jag har tur, Matthias lite mindre, vi bor 10 minuter med bil från IKEA! Hipp, hipp!

Tänkte att jag kanske borde skriva ner mina mål för i år, men jag har inte riktigt tagit tag i det än. Jag har mest sölat i soffan, druckit te och ätit dajm (jo vi var på IKEA innan jul också).
Vi kan väl säga att vi tar det imorgon, så hinner jag tänka igenom allt. Jag har 3 timmars färdväg till och från jobbet per dag så det ska nog räcka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar