onsdag, januari 04, 2017

Vardagslunk & julklappsjakt

Jaa, det händer inte särskilt mycket om dagarna om jag ska vara ärlig... Varken spännande händelser eller foton. Det blir ju mörkt så jäkla fort också!

Annars? Jo, jag måste hitta en julklapp till utdelningen på fredag. Vi firar på spanskt vis i år när Los Reyes kommer med paketen.
Jag drog ett namn på en kille jag inte alls känner. Som tur är känner jag hans tjej som också jobbar på mitt jobb, så jag kunde fråga henne.
Han samlar på magneter... Jag vile gärna hitta en svensk magnet men Svenska Affären hade inga så det får bli en parisisk, hans tjej sa att han inte hade någon från Paris.

Det får ju inte kosta mer än 10€ så man är ju ganska begränsad.
Han gillar tydligen Milka mjölkchoklad, men jag tänkte ge honom ett exemplar av min favorit bok och en påse med hembakade pepparkakor... Blir det lite pengar över blir det väl en mjölkchoklad kaka också.

Visst är mina dagar upphetsande? Jag ska försöka att fixa till något trevligare tills imorgon.

Torra lussekatter från IKEA, lika sexiga som min dag i stort sett... Hmm...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar