måndag, januari 30, 2017

Monday, Monday...

...so good to me...
Nu kanske vi inte ska förhasta oss och börja karaoke gasta The Mamas & The Papas gamla slagdängor, för även om dagen har varit produktiv så har den varit ganska så insignifikativ.

Jag har jobbat på min arbetsbeskrivning för första gången i mitt liv med min nye manager. Det känns väldigt bra att få riktlinjer vilket har fattats tidigare.
Jag älskar verkligen mitt jobb men utan att veta vart man åker så är det ganska svårt att välja fordon och ge anvisningar om när man kan tänkas anlända...
Imorgon jobbar jag hemifrån och det ska bli skönt.
Det jag saknar när jag jobbar hemifrån är att läsa på tåget och att skratta med mina kollegor. För jag har verkligen världens bästa kollegor!!

Vi har ätit vegetariska burgare ikväll, "southern style fried ch*cken burgers" från "Un monde Vegan" vid République.
Burgarna serverades med färska, nykokta, haricots verts! Lite olja och lite salt! Mums!
Fortsätter det så här kanske vi kommer att ha två vegetarianer i hushållet. Den andre kommer inte att bli Lenny, så mycket är säkert!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar