tisdag, mars 07, 2017

Arla morgonstund & bankbestyr

Det här med att gå upp klockan 05:15 på morgonen... Jag klarar det hyfsat bra men Matthias, he he, han är smått döende!
Han har säkert frågat mig och sig själv 13 gånger idag varför han insisterade på att jobba morgonskiftet den här veckan! Då kommer jag med motargumentet att vi går och lägger oss samtidigt, går upp samtidigt och åker till jobbet tillsammans. Det är super!

En kompis sa till mig att jag snackar oavbrutet från att jag går upp på morgonen tills dess att jag går och lägger mig. Och det märker jag av dessa dagar! Oavsett om jag är dödstrött så babblar jag på... Herregud!

Den nya bank cirkusen har börjat igen, papper och jämförelser och telefonsamtal och mail! Men det kommer det att vara värt i slutändan!

Idag tänkte jag skänka er lite glädje med en bild från Gare Du Nord. Perrongen där jag spenderar en hel del tid när tågen inte går som de ska... I stort sett minst en dag i veckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar