fredag, mars 31, 2017

Slutet gott...

...allting gott!
Äntligen är veckan över! Hurra! Jag vaknade med huvudvärk och den rackar'n har hållit i sig hela jäkla dagen! Bu!
Det är inte särskilt roligt att jobba med huvudvärk, men det gick!

Det var ännu en varm solig dag och det var svårt att stanna inne, men jag hade en hel del möten så det var bara att bita i det sura äpplet.

Jag åkte till St Ouen för att åka hem med Matthias igen, det är ju trevligare än att sitta på ett tåg själv i 1 timma.

Matthias ville gå en promenad i skogen när vi kom hem och det ville Lenny och jag också. Så skönt att rensa tankarna och lungorna innan kvällsmaten.
Nu har vi ätit och pöser i soffan...

Imorgon ska jag laga lite mat och göra en cheesecake för första gången i mitt liv... Det ska bli spännande. dessutom blir det ju mer kimchi fixande.

Dagens bild är från St Ouen igen... Jag gillar skuggor väldigt mycket och jag kunde inte motstå mönstret och den lille killen som klättrade på stängslet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar