söndag, mars 05, 2017

Hällregn & spelkonsol

Hurra var glad jag är att slippa att springa halvmaran idag! Vaknade upp till hällregn och iskyla och det har hållit på hela dagen.

Vincent som sprang i mitt ställe sprang fort, 1:56! Så fort har jag aldrig sprungit och skulle inte ha sprungit idag heller.

Jag hade en hel massa att göra men Matthias ville åka och "titta" på Nintendos nya spelkonsol Switch. Den började säljas i fredags och var mycket efterlängtad och skulle säkert ta slut snabbt som ögat.

Men vi tänkte varför inte åka och titta... Och det fanns ett ex kvar, men inga spel så vi letade vidare, från Eragny till La Défense och sen till svärföräldrarna och dricka kaffe. Vi hittade spelen vi ville ha i La Défense.

Jag hann inte med mer än att laga Monika Ahlbergs mozzarella- och spenatlasagne till middag efter att vi kom hem. Lasagnen blev verkligen god och krämig. Jag hittade receptet här.

Jag som skulle stryka och börja packa lite! Får trycka in lite packning i kväll innan jag går och lägger mig.
Imorgon börjar dagen mycket tidigt. Matthias börjar att jobba klockan 07:00 så jag liftar med honom en bit för att slippa byta tåg två gånger!
Det betyder att vi måste åka hemifrån klockan 06:00 så uppstigning sker 05:15... Arf!
Därför ska jag hoppa i säng ganska snart!

Dagens bild kommer på vår nya spelkonsol som jag tror kommer att gå varm medan jag är bortrest! Ha ha!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar