torsdag, mars 30, 2017

Sol, promenad och vin

Idag har varit en intensiv dag igen. Jag hoppas på lite mer lugn imorgon.
Det har varit en fantastiskt solig dag igen, Lenny och jag kunde naturligtvis inte hålla oss inne under lunchen, det vore nästan kriminellt. Det blev en fin promenad nära skogen, vi var mycket nöjda båda två när vi kom hem!

Jag fick en jäkla huvudvärk i eftermiddags som håller i sig så det blir ett ganska kort inlägg idag.

Dagens bild kommer från Tavernys vinodlingar! Jag har aldrig smakat på vinet som görs av druvorna härifrån, jag vet inte ens var det säljs, om det säljs ens...

Men vinstockarna är vackra och jag drömmer mig bort till Champagne!
Och imorgon är det helg! Hurra! Nu ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis sova bort mig huvudvärk! Blä!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar