måndag, mars 20, 2017

Dag 1

Det blev en ganska lång dag idag. Det var verkligen svårt att ta sig ur sängen klockan 06:00, jag sov ganska dåligt så det blev inte förrän klockan 07:00 som jag gick upp...

Skörden av e-mails som hade hopat sig under min semester var inte så stor som jag trodde. Det blev "bara" runt 400 stycken. Jag hann med allihop under dagen och dessutom fanns det inget särskilt att rynka på näsan åt...

Synd bara att när man lämnar jobbet klockan 18:30 är man inte hemma förrän klockan 20:00... Gäsp...

Jag kan avslöja att det blev inget nyskapande i köket ikväll, det blev fryst spenat, frysta köttbullar från IKEA till monsieur och resten av min pizza från igår till mig...

Det får bli lite ändring på det imorgon när jag är lite mer vaken.
Jag ska jobba hemifrån imorgon så det borde vara lättare. Tänkte sätta igång en maskin tvätt ikväll så behöver vi inte vänta tills helgen för att få rena kläder. Sen blir det sängen direkt!

Hej mitt rafflande liv!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar