måndag, mars 06, 2017

Måndag & kiropraktor

Det var inte lätt att gå upp klockan 05:15 imorse. Jag vaknade med första tåget, som vanligt men nu skulle jag upp 10 minuter senare... Argh!
Men det var skönt att avsluta natten i metron, dessutom hittade jag en sittplats!
Jag kom först och tände ljuset, jag tänkte att jag skulle få mig en timma själv men se det gick inte. En nyanställd chef bor precis bredvid Châtillon så den jäkel'n var där 10 minuter efter mig! Prutt!

En hel del blev gjort och det känns bra. Jag ska ju iväg en sväng på torsdag så jag måste hinna med 5 dagars arbete på 3 dagar plus att delegera ut resten som ska göras under min semester, men det är inget akut direkt.

Efter jobbet hade jag tid hos Anaïs, min kompis som är kiropraktor.
Vi ses ungefär en gång i månaden och jag mår så mycket bättre sen jag började att gå hos henne!
Hennes nya mottagning ligger vid Pont Neuf och det var ljust när jag kom dit så jag stack iväg och tog en bild av La Conciergerie där stackars Marie Antoinette satt fängslad under revolutionen innan hon blev ett huvud kortare... Lite brunsås över hela bilden men solen sken inte idag så det får man stå ut med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar