fredag, mars 03, 2017

I 365 dagar

...har vi varit husägare! För ett år sedan skrev vi på köpekontraktet för vårt hus och det firade vi genom att äta sushi på restaurang och dricka varsin stor japansk öl!

Vi gick in på banken idag klockan 10:00 för att träffa den nya bankdamen som hade skjutit upp mötet till 14:00. Hon blev mycket förvånad att se oss och ganska så generad. De hade ganska stora problem men hon var ändå beredd att ta emot oss. Vi föreslog ett möte imorgon istället. Det är aldrig bra att göra saker när man är stressad,särskilt inte saker som ett banklån!

Min halva lediga dag blev inställd och jag jobbade hårt från 11:00 till 18:30! Fick en hel del gjort! Känns väldigt bra!

Imorgon ska jag in till Paris för att hämta min nummerlapp till halvmaran som går av stapeln på söndag. Sen ska jag bara behålla t-shirten och lämna över lappen till en kollega som ska springa i mitt ställe. Jag är verkligen inte i form och kommer bara att bli ännu mer utschasad av att springa och kommer säkert att inte vilja springa igen på ganska länge så det känns bra att Vincent ska springa i mitt ställe!

Dagens bild är av mitt tomma ölglas från den japanska restaurangen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar