onsdag, mars 29, 2017

Fortfarande sol

För andra dagen i rad har Méteo France fel i sina väderprognoser, inte mig emot eftersom det hade förespått regn!

Annars har inte dagen bjudit på mer än igår, möte på möte på möte...
Men vilken fröjd med dagsljus när jag går till jobbet och fåglarna, de sjunger som om det inte finns någon morgondag!

Jag hann med lite lektyr på de olika tågen också. Jag håller på att läsa ikapp Jo Nesbø's Harry Hole böcker. Jag älskar ju deckare och Jo Nesbø är verkligen fantastiskt klurig. Inte en chans att man kan gissa sig till vem den skyldige är!

Imorgon jobbar jag hemifrån igen, det ska bli så skönt. Jag har en del grejer som jag behöver koncentrera mig på utan att bli störd.

Dagens bild är på vad Taverny har att bjuda på vad gäller konstverk. Jag älskar den här bilden, vi ses två gånger om dagen, tre dagar i veckan. En gång när jag går till stationen och en gång när jag går hem. Jag har verkligen väntat på att ta den här bilden. Jag ville att det skulle vara på kvällen och då fick jag snällt vänta tills efter sommartiden... Visst är han tjusig Jim? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar