onsdag, mars 08, 2017

Semester & Internationella Kvinnodagen

Äntligen! Jag har semester!
Imorgon åker jag till Sverige och stannar i 9 dagar! Det ska bli så roligt och skönt! Tänk att få sova till klockan 9:00 varje dag! Hurra!

Jag ska överraska mammas moster som fyller 95 år och som har bjudit in till fest på fredag. Jag tänkte dyka upp med mamma som ett litet körsbär på kakan!

Jag har gjort allt som behövde göras på jobbet, jag har skickat allt som skulle skickas och lämnat ut allt som skulle lämnats ut! Det känns bra!

Den internationella kvinnodagen har jag inte alls firat, det har varit som vilken dag som helst. Men jag tänkte lite extra på alla fantastiska kvinnor som finns i mitt liv under morgonens grupp meditation!

Ikväll blir det väskpackning, jag är inte färdig än och behöver nog stryka lite...
Till middag blev det rester, lasagne till Matthias och ett slags improviserad bibimbap med avokado, kimchi (den håller fortfarande), majs och ett stekt ägg! Några droppar sriracha är ett måste!

Det var lika gott som det såg ut! Eller vad tycker ni?

Vad det gäller semester inläggen kommer de att fortsätta men utan foton... Jag vill inte ta med min dator utan nöjer mig med surfplattan så bilderna kommer att läggas upp när jag kommer tillbaka till Taverny den 18:e mars!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar