torsdag, mars 09, 2017

Turbulens

Nu är jag äntligen framme i Göteborg!
Det började mycket illa med problem på RER B, som vanligt kan man säga. Jag trodde att jag skulls behöva ta taxi men det ordnade sig till slut.

Flyningen gick bra fast jag satt jämte en ganska tjock man. Tyvärr var det även denna gång turbulens, precis som resan hem från Warszawa, jag antar att man vänjer sig.

Annars? Jag har märkt att det blir svårare och svårare att åka ifrån Lenny och Matthias. Livet är så mycket tråkigare utan dem.

Nu sitter jag på Landvetter och väntar på flygbussen. Den går ju all tied precis innan mitt plan landar, eller 3 timmar efter att planet har landat.
Det är dimmigt och ganska kallt och jag längtar efter en kaffe och att komma hem till mamma!
Ni får faktiskt hålla till good med en liten lusig lägesrapport så kommer det mer imorgon istället, när jag har fixat 3G uppkoppling.

Dagens bild är från Landvetter precis när jag hade stigit av planet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar