tisdag, mars 21, 2017

På hemmafronten...

...intet nytt! Inte mer än att jag har jobbat hemma idag. Herregud, personen som uppfann hemmakontoret borde få Nobelpriset!
Det är så fantastiskt att bara kunna gå upp på morgonen och slinka in på mitt kontor och börja jobba, i pyjamas!

Jag ligger gräsligt bakom i strykligan så idag blev det ingen lunchpromenad för Lenny och mig. Jag strök lite tvätt istället.

I eftermiddags hade jag ett träningsmöte med kollegor och en indisk tränare. Oj va snabbt han pratade. Tänk Peter Sellers i "The Party" på dubbel hastighet! Det var intressant men ganska tröttsamt så efter två timmar ville både Lenny och jag ut och lufta oss i solen.

Vi var ute och spankulerade i en hel timma, Lenny var riktigt lekfull och njöt av att vara ute.

Jag känner mig fortfarande ganska trött så det ska bli en tidig kväll igen.
Jag har börjat att titta på alla bilderna från de senaste tiden så inläggen ska snart uppdateras. Men nu ska jag borsta tänderna och hoppa till kojs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar