söndag, mars 19, 2017

Återtåg

Då var det dags, hemresan stundar och jag sitter på Landvetter. Det var 10 dagar sedan men det känns nästan som igår. Tiden springer iväg, utom när man väntar på att flyget ska gå. Jag har cirkus en timma kvar att vänta om allt går som det ska.

Matthias och Lenny kommer och hämtar mig på Charles De Gaulle, terminal 2G klockan 18:00 ikväll och sen blir det nog pizza från vår kompis George som äger La Fontaine i Taverny. Han gör världens i särklass godaste pizza och det brukar bli vår räddning när jag kommer hem efter en veckas frånvaro. Matthias kan och gör mycket men handla är han inget bra på.

Även om jag gärna skulle ha stannat lite längre så känns det också bra att åka tillbaka hem till Taverny.
Det känns helt OK att gå till jobbet imorgon, jag ser faktiskt fram emot att gå dit även om jag måste gå upp klockan 06:00 imorgon bitti. Jag jobbar hemifrån på tisdag redan.

Jag tänkte att jag skulle hinna ta tag i löpningen lite när jag var i Sverige, jotack det blev ju väldigt mycket löpning de senaste 10 dagarna... Hela 0 gånger faktiskt!
Men det blev så fantastiskt mycket annat och DET är jag ännu mer tacksam för! Ränna runt i skogen kan jag ju göra hemma!

Nu tänkte jag ta mig en tur runt Landvetter innan jag ska trycka ner mig i flygplanssätet i dryga två timmar.
Imorgon tänkte jag uppdatera alla inlägg med bilderna från de senaste dagarna, ska bli spännande att se vad jag kan lägga upp för bilder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar