söndag, mars 12, 2017

Fullmåne meditation & skogsvandring

Idag har jag träffat mina 1/3-dels kusiner och så har vi vandrat upp på Ryaåsar.

Det var fullmåne precis klockan 15:54:49 och vi ville passa på och meditera och rena våra sinnen.Jag behövde verkligen tanka kärlek och energi så detta ville jag absolut inte missa!

Vi tajmade in slutet på vår jordankrande meditation när klockan slog 15:54:49! Sen renade vi våra sinnen. Jag blev alldeles snurrig men det kändes så bra! Till och med solen tittade blygsamt fram.

Efter det drack vi te och åt lite vindruvor och tjatade, tänk att de tjatar lika mycket som jag! Det är så roligt att vi har hittat varann igen.

Efter vår ceremoni gick vi en promenad i skogen, det var tyst och vackert. Det låg lite snö kvar här och där. Stenar och trädstammar täckta av mossa. Det var fantastiskt vackert och trolskt.Sen ville vi tjöta ännu mera så det blev en kopp te till. Tiden gick så fort och vi hade inte avhandlat allt så vi ska träffas igen i veckan. Champagne och kundalini yoga ska det bli! Hurra!

Imorgon ska vi åka och köpa en dammsugare till mor och sen ska vi fixa en surfplatta och nya simkort. Simkort till telefonen, inte till badhuset! 

Jag är relativt utvilad nu och inte stressad för fem öre, livet är gott! Och jag har en veckas semester kvar, underbart.

Visst ser det underbart trolskt ut? Och tystnaden... Fantastisk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar