torsdag, mars 23, 2017

Utan överraskningar

En helt vanlig torsdag helt utan överraskningar!
Det har varit konstigt mars väder med 3 sekunders sol och 2 timmar regn om vartannat. Vi tog ingen lunch promenad idag heller. Jag tror att Lenny blev lite sur, han såg lite sur ut...

Jobbdagen gick som förväntat, lugn och effektiv.
Det ska bli skönt att få ta helg imorgon dock, jag behöver verkligen sova ut... Igen.

Emellan regnskurarna hann jag iallafall med att fotografera det fantastiska magnoliaträdet hos grannen och efter jobbet gick Lenny, Matthias och jag ut en sväng för att hämta ett paket som hade kommit till mig.

Annars har jag inget mer vettigt att berätta...
Men dagens bild visar hur vackert det här trädet är när det blommar! Jag hoppas på sol till helgen för att verkligen njuta av sprödheten i bladen, färgerna, formerna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar