onsdag, mars 22, 2017

Tacksamhet

Jag hade egentligen en hel del att säga igår, men så blev det bara stiltje i hjärnan och inget kom ut!

Jag ville säga att våren har slagit till rejält i Paris medan jag var i Sverige. Mitt favorit träd, magnolian har slagit ut och jag försöker att njuta av blommorna så mycket jag bara kan. Vi har två träd utanför jobbet och ett jättestort på grannens tomt hemma!

Jag ville också säga att jag älskar att gå på promenader med Lenny. Att bara få se hans små öron fladdra när han travar fram på sina små knaggliga ben gör mig lycklig!

Och huset, vårt hus! Jag kan inte i ord beskriva hur glad jag är i vårt hus! När jag går hemifrån längtar jag redan efter att komma hem!

Jag behöver väl inte ens nämna Matthias? Näe, men då gör jag inte det!

Jag ska jobba hemifrån imorgon igen, då kan jag vara uppe lite längre. Hoppas att solen kommer ut så att Lenny och jag kan gå ut!

Idag lyckades jag att fixa ett ämne som jag trodde skulle ta ganska mycket tid. Jag trodde att det skulle vara mer komplicerat än vad det är, men de gamla takterna sitter i.
Imorgon ska jag briefa min chef.

Så nu blev det ett lite trevligare härinne även om jag kan medge att inte dagens bild inte är särskilt "folichon". Tagen i tunneln under tåget i Taverny.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar