måndag, mars 27, 2017

Sista Sommardagen...

...på ett tag iallafall! Det var så underbart varmt att Jessica och jag åt lunch utomhus på gräsmattan framför byggnaden vi jobbar i.

Den första utomhuslunchen, en vanlig sallad och kokosvatten, men det smakar ju så mycket godare ute!
Jag har en svaghet, eller ja, en som är lite mindre än min svaghet för öl, men en svaghet... Jag älskar kokosvatten!
Det är lite knepigt att få tag i i Taverny men jag har hittat en Carrefour i Châtillon som säljer literkartonger, hurra!

Jag passade också på att köpa salladskål, Matthias har bett om mer kimchi eftersom hans mage blir så glad av det.
Hela jag blir glad av kimchi så imorgon ska jag sätta två 1 liter glasburkar!

Jag hade svårt att gå upp imorse igen så jag ställde om klockan till 07:00 igen, men då får man stanna lite längre på kvällen.
Matthias skickade mig ett meddelande till mig vid 17:00-tiden och frågade om jag ville åka med honom hem. Klart jag ville, så jag tog métron till Saint-Ouen och där sken solen så fint på en fasad att det fick bli dagens bild!

Imorgon är det slut på solen, men då blir mitt magnoliaträd glad och jag kan stanna inne och stryka under min lunch, utan att få dåligt samvete!

Förresten, Lenny pluttar inte i sin bajslåda än. Men skam den som ger sig, vi gör ett nytt försök! Kom tillbaka imorgon för den rafflande fortsättningen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar