lördag, mars 04, 2017

Semi Marathon de Paris & banklån

Vi hade ett möte med bankdamen klockan 12:00 idag. Det var en mycket trevlig överraskning. Hon är väldigt professionell och svarade på alla våra frågor. Hon försökte inte heller pracka på oss försäkringar som var mycket dyrare än de vi har idag.
Jag tror att vi kommer komma bra överens med henne.

Efter bankmötet åkte jag in till Paris för att hämta min nummerlapp till Paris halvmara imorgon.
En halvmara som jag inte ska springa utan överlåter till min kollega som behöver träna inför ett trail lopp i juni.
Jag skrev in mig för mycket länge sedan men kände för två månader sen att jag inte skulle klara av att genomföra loppet under goda omständigheter vilket är viktigt för mig. 20km i Paris genomfördes under mycket lidande och det vill jag inte genomleva igen.

Det har regnat HELA dagen och jag var genomfrusen när jag kom hem från Paris!
Det var jätteskönt att bara vara hemma och ta det lugnt i soffan.
Dagens bild kommer från tågstationen när jag stod i regnet och väntade på tåget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar