onsdag, oktober 25, 2017

Att få saker gjorda

Idag jobbade jag hemifrån, Matthias fick ta en liten paus i badrumsrivandet.

Jag satt i möte hela morgonen men jag lyssnade mest så jag hann med en del annat också.

På lunchen gick Matthias, Lenny och jag ut och gick en familjepromenad. 
Solen sken och det var riktigt varmt ute.

Efter jobbet började vi dekorera för Halloween, jag trodde att vi hade en massa dekorationer men det ser nästan lite naket ut...

Matthias är spindelvävschef! Vi köpte väv med fyra plastspindlar förra året men vi har ju en hel del statister så det borde väl bli rysligt värre.

Ikväll började vi smaka lite på festligheterna, jag gjorde pumpasoppa!
Jag ska göra samma soppa på lördag när kompisarna kommer.
Det blir pumpacurry med kyckling för de som vill och till efterrätt blir det pumpkin pie!

Nu ska jag knyta mig, dagen har vart ganska lång...
Dagens bild är på Halloween dekorationerna inne på toaletten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar