fredag, oktober 06, 2017

Day by day & lite lugn och ro

Idag var jag tillbaka i Châtillon, jag ville hålla koll på högste chefens migration, den var inte riktigt färdig.

Mina förberedelser inför den första vågen är klara, jag skickade listan idag och så skickade vår interna kommunikation den första påminnelsen.

Jag är faktiskt ganska stolt över arbetet som jag har lyckats göra, i stort sett alldeles själv.
Nu kan jag slappna av lite över helgen för att ta nya tag nästa vecka.

Efter jobbet åkte Julie, min projektledar kompis och jag till Duroc för att ta en tur till Day by Day, där allt säljs i lösvikt, allt utom det som jag behövde: olivolja...
Men jag behövde tandkräm också och en savon de Marseille. Julie köpte schampoo.

Efter besöket gick vi till Rue de Rennes. Jag tog en sväng runt Saint Sulpice kyrkan och knäppte dagens bild!
Det var underbart höstväder även om det var lite kallt.

Snart ska jag hoppa till kojs, jag är slut som artist! Imorgon blir det matlagning och kakbakning! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar