måndag, oktober 23, 2017

Evig måndag

Förra veckan när jag gick till jobbet så mötte jag tre löpare, en hurtbulle i neon, en karl som joggade väldigt, väldigt sakta och en figur som drog fötterna efter sig och som jobbade saktare än jag gick. Det var en överviktig dam som hörde ihop med mannen.

Jag tyckte lite synd om henne men jag var också mycket imponerad, klockan var inte ens 07:00 och hon var ute och lunkade!

Imorse träffade jag dem igen och damen joggade! Hon flåsade inte och det gick riktigt bra! Jag jublade lite tyst och jag hoppas att hon kände mina hejarop!

Dagen har varit ganska lång och tråkig annars, mycket mer att göra än vad jag trodde. Med lite tur och hårt arbete klarar vi oss nog!

Matthias har rivit badrummet med hjälp av sin pappa idag. Det är bara spillror kvar.
Ska bli spännande att se hur det blir.

Annars har jag inget särskilt att berätta, jo, min kompis Catherine har gett mig alla sina böcker om trädgårdsarbete. Nu gäller det att läsa ikapp under vintern.

Jag provade min hemgjorda deodorant idag, den fungerar! Tänkte prova den under en löprunda innan den slutliga domen faller!

Ikväll gjorde vi slut på raclette resterna... Nu får det vara bra med raclette på ett tag.

Det får också bli dagens bild!

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar