torsdag, oktober 19, 2017

Onsdag i förorten

Denna veckan har jag äntligen kunnat jobba hemifrån.
Att ha förmånen att jobba hemifrån är verkligen en ynnest! Jag tycker att det är roligt att jobba i Châtillon med mina kollegor men resvägen är för jäkla lång.

Jag jobbade hemifrån på onsdagen, Lenny var en riktig liten skithög som bara skällde och skällde. Det gick inte att få stopp på honom, det är irriterande när man sitter i möte.

Vi gick ut på en promenad under lunchen, solen sken och det var skönt! Det blev över lag en lugn jobbdag.

På kvällen hade jag äntligen tid och ork till att laga Siri Barjes Aubergine- och zucchinilasagne. Den tar tid att göra men det är det värt!

Det blir middag för 3 dagar! Skönt att ha när man inte har ork till att laga kvällsmat.

Förresten, Lenny har gått ner i vikt, 200g... Allt som allt har han gått ner 1kg och det syns! En riktigt tjusig herre!

Stackarn har fått en hel massa fästingar i år och i måndags fick han en på snorren! Den var däremot mycket lättare att ta bort än fästingen i örat... Hu! Hoppas att det snart är slut på fästing attackerna!

Dagens bild är från vår promenad på vägen hem!

   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar