onsdag, oktober 04, 2017

Lång dags färd mot natt

Nu blev det en sån där lång dag igen, jag kom inte hem till Taverny förrän 21:30.

Jag väntade ut en karl som skulle hjälpa mig med en kommunikation... Högste chefens migration gick inte helt som den skulle, men den var inte jag ansvarig för!
Däremot är jag ansvarig för de kommande 220 lustikurrarna som ska byta system.
Men jag har dumsnutsäkrat i stort sett allt så det borde gå efter mina planer. Men man vet aldrig, ibland kan användarna vara mycket fyndiga...

Hur som helst, det är nästa veckas problem!

Jag hann naturligtvis inte alls med att gå till Day by Day, jag satt ju kvar på jobbet tills klockan blev 20:00.

Det kanske jag hinner med på fredag, eller inte...

Ikväll blev det pizzakväll, inte en chans att jag lagar mat klockan 21:30.

Som vanligt är pizzorna från La Fontaine de godaste som finns!
Det får också bli dagens bild, imorgon blir jag lite mindre fåordig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar