tisdag, oktober 24, 2017

Sista vågen

Tisdag, sista vågen av migration gick igår. VIP supporten skulle träffa två direktörer och deras assistent.
Mötet skulle ske klockan 10:00, jag är inte ansvarig för VIP supporten så jag fixade mötet och arbetade vidare.

5 minuter över 10 fick jag ett ganska taskigt meddelande av direktörens assistent.
Sen fortsatte hon och tjatade om hur otroligt respektlöst det är att inte komma i tid. Jag satt i telefonmöte under tiden hon tjatade.

Till slut fick jag reda på att VIP supporten hade fixat allt och att hon var så artig och trevlig när han gick. Kärring!
Jag frågade om hon ville att jag skulle prata med supportens chef men se det behövdes inte för att nu var ju allt så bra...
Grr, det är så tröttsamt!

Annars var dagen bra, jag satt jämte min chef och han är ju alltid skojfrisk!

Jag åt lunch med Jessica och sen hade jag ett par möten. Tyvärr hade jag så mycket att göra att jag inte kom från jobbet förrän klockan 19:00... 11 timmar på jobbet blir lite för mycket i längden.

När jag kom till Taverny hämtade Matthias mig vid stationen, han längtade efter sushi...

Dagens bild är från lunchrummet på 4:e våningen är vi jobbar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar