torsdag, oktober 26, 2017

The Exorcist

Imorse när jag vaknade såg jag att det var dimmigt ute, men inte trodde jag att det skulle vara så jäkla dimmigt!
När jag kom utanför dörren hängde fuktigheten i luften och det var riktigt rysligt väder!

På jobbet var det som vanligt mycket att göra men chefen och jag gjorde färdigt min professionella intervju och han föreslog en VAE eller en "recognition of prior learning" som skulle kunna översättas med "validering och bedömning av reell kompetens" vilket innebär att dokumentera och bedöma mina professionella kunskaper och erfarenheter och eventuellt få ett erkännande som motsvarar en högre utbildning.

Jag måste läsa på lite mer om vad det innebär och vad som förväntas av mig.
Chefen sa att det är mycket fördelaktigt om man skulle söka sig utanför gruppen senare i karriären. Kan bli spännande!

Ikväll har jag skrivit en inköpslista till helgens festligheter!
Matthias ska åka och handla medan jag jobbar...
Efter jobbet ska jag börja att laga lite mat så det inte blir för stressigt på lördag. Jag har lust att sova ut lite innan jag attackerar middagen!

Dagens bild är på exorcist vädret som var imorse, det är nästan så att man ser Max Von Sydow som går på trottoaren... Bu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar