tisdag, oktober 17, 2017

En ny vecka med nya möjligheter

Det var ganska så segt att gå upp på morgonen men det gick.
Jag har lite mer energi den här veckan, det är mindre att göra på migrations sidan, men jag har ganska mycket att göra på den andra "sidorna".

Jag kommer att kunna jobba hemifrån den här veckan, min chef sa att jag kunde ta mina hemmajobbar dagar när det passar mig bäst, jag kan bestämma dagen innan. Han är väldigt cool!

Jag ska ha min halvårsutvärdering på tisdag, det blir nog inga problem...

Tyvärr blev dagen lite lång igen. Men jag ska försöka att frisera ner mina dagar för att inte bli för trött!

När jag kommer hem från jobbet nu så är det redan mörkt, det är mörkt när jag går hemifrån också. Lite trist men det är ju en del av livet...
Dagens bild är från promenaden hem från stationen, tittar man noggrant ser man min skugga i nedre hörnet till vänster!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar