måndag, oktober 30, 2017

Dagen efter kvällen före

Oj, oj, oj vad tröttsamt det är dagen efter kvällen före...
Jag gick upp klockan 10:00, trodde jag men klockan var egentligen 11:00.

Seg som sjutton och inte den minsta lust till att göra någonting alls!
Jag låg på soffan och spelade spel på telefonen och läste bloggar. Så slö har jag inte varit på år och dag men vad skönt det kändes att inte behöva göra något alls!

Efter ett par timmar kom Matthias upp, han var om möjligt i ännu sämre form än jag!

Jag städade undan det sista efter festen! Tack gode gud för diskmaskinen! Tack vare den hade jag redan diskat 90% av allt under natten. Bara 3 vinglas blev över.

Under tiden jag städade undan högg Matthias ved och gjorde en brasa!
Så skönt med det ruggiga vädret utanför fönstret.

På eftermiddagen kom solen fram så Lenny och jag gick ut en sväng för att få lite luft. Det var ganska kallt men skönt att andas.

Det blev inte många knop igår, kvällsmat blev rester från festen!

Dagens bild blir på brasan och ett par av våra Halloween dekorationer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar