fredag, oktober 20, 2017

Halleluja it's Friday

Halleluja det är fredag! Jag sov till klockan 08:00 men låg kvar ett tag i sängen och njöt av att kunna göra just det en fredag.
Jag jobbar alltid längre än jag borde när jag jobbar hemifrån så jag har inga skrupler vad det gäller att börja lite senare.

Jag blev avbruten 20 gånger under morgonen så jag hann inte alls med allt som jag ville göra men så blir det ibland.

Lenny och jag promenerade ut i solskenet på lunchen, vi gick upp till skogen men inte in i den, det tog för lång tid med hundrackar'n som skulle stanna var 3:e minut för att släppa 2 droppar.

Efter promenaden jobbade jag vidare till 18:00 sen gick Lenny och jag ut på en runda till. Han blev överlycklig!

Vi mötte en liten pojke på promenaden, när hans syster sa "har du sett vovven, visst är han söt?!" "Nääe!" svarade pojken.

Som tur var var min granne Marie ute när vi kom hem. Lenny gillar henne. "Har inte Lenny blivit lite tjock?" sa Marie, "Näe, vet du vad!" sa jag "Han har ju gått ner ett kilo sen i somras!" "Jasså, oj då, då får jag be om ursäkt!" sa Marie och klappade Lenny.

Sen kom vår andra grannes dotter ut "Leeeeenny!" skrek hon! "Oh j'adoooore Lenny!" Jag älskar Lenny!

Hon berättade att hon minsann skulle på höstlov hos mormor lite senare ikväll så hon ville bara säga hejdå till Lenny innan hon åkte.

Gissa om Lenny blev glad?!

Barnen som bor jämte oss är jättesöta och de älskar Lenny!

När vi gick ut på den andra promenaden gick vi genom tunneln och då hittade jag lite konst... Det blev dagens bild!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar