tisdag, oktober 03, 2017

Hoppsan sa...

Efter en ganska taskig morgon, jag försökte att få till ett mötesrum för att sätta upp mitt support team för nästa vecka.
Ingen ville hjälpa mig och till slut blev min chef så förbaskad att han gick och pratade med de som jag hade försökt att få hjälp ifrån och då halleluja hittade vi ett mötesrum! På 5 minuter!
Nu ska jag bara hitta 4 PCs och installera telefonerna.

Men vi har satt igång den första vågen ikväll, det ska bli spännande!

Dagen slutade med glädje jag känner mig väldigt avslappnad men jag har varit så jäkla spänd de senaste veckorna att jag bestämde mig för att gå ut och springa igen. Jag har träningsvärk sen i söndags men löpturen kändes inte som en utdragen hjärtinfarkt. Jag är ju en statistiknörd av rang så jag kollade lite på det olika siffrorna mellan löppassen och det gick bättre idag. Pulsen gick ner signifikativt, hastigheten (snigelfart) gick upp...

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet och sen ska jag besöka affären som säljer varor i lösvikt.
Flaskan som jag köpte i lördags är inte urtvättad riktigt än så oljan får nog vänta tills på fredag iallafall.

När jag stod i trädgården efter min löprunda tittade jag upp och såg björken i ett helt annat perspektiv... Fin va? Det är dagens bild! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar