torsdag, oktober 12, 2017

När det inte blir riktigt som man vill

Jag skickade ett SMS till min chef i tisdagskväll, jag ville väldigt gärna jobba hemifrån på onsdagen...
Det visade sig att min chef sov och kunde inte alls godkänna min homeworking request så jag pallrade mig iväg till jobbet igår också.

Jag hade lunchträff med min kompis Catherine. Vi pratade om alternativa livsstilar, hållbar odling och självförsörjande.
Tiden går alltid för fort när vi äter lunch.
Vi ska fixa till en träff över helgen då hon kan komma hit och äta pumpasoppa med oss. Catherine älskar pumpasoppa med avskyr att laga mat!
Hon är verkligen en fantastisk människa, jag gillar henne skarpt!

Jag jobbade vidare på migrationen och struntade i alla jäkla workshops som man hade planerat i min kalender.
6 timmar i möten, när ska man hinna jobba då undrar jag?
Det kändes jättebra att strunta i alla möten för en gångs skull!

Igår kväll rullade den andra vågen av användare in! Jag tar hand om alla användare innan supporten kommer. Tyvärr vill alla gärna att jag hjälper dem, men jag har ju annat att göra också så det går inte. Jag hinner varken gå på toaletten eller ta en kaffe.

Det är roligt att vara uppskattad men det kan också bli lite jobbigt. Igår när jag tog tåget hem gäspade jag nästan käkarna urled! Jag har varit så trött de senaste dagarna. Dels på grund av långa dagar men också på grund av all stress. Jag måste fixa detta själv. Jag har bara mig själv att lita på, men det känns bra och jag fixar detta, SJÄLV!

Jag var så slut att jag hade ont i huvudet och hela kroppen, därför blir dagens bild ett foto på huvudvärkstabletter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar