måndag, oktober 02, 2017

Nu blev det sådär sent igen...

Det är lite mitt fel att det blev sent idag, men jag ville absolut träffa vår interna kommunikation idag eftersom migrationen börjar nästa tisdag.

Jag hade fixat datum för varenda människa på jobbet och då säger kollegorna från kommunikation att en hel hög ska minsann iväg på seminarium på Irland, men va f-n...
Så nu ska jag omplanera en hel massa människor, men det sak väl gå det också...

Annars var det en bra dag. Jag hann med en hel massa grejor, och så har jag träningsvärk. Men vad kan män förvänta sig? Efter nästan 5 månaders uppehåll (och innan dess kan man väl inte säga att jag var en idoga löpare heller...) så är det som att börja om från början!
Otacksam sport!

Jag ska ut på en liten tur imorgon också. Det gjorde mig mycket gott, så gott att jag glömde att väga Lenny, men jag tror inte att han har blivit smalare... Det har jag däremot! Hurra!

Vi har bjudit in till Halloween fest, Matthias bjöd 17 personer, som tur är kan inte alla komma!
5 har tackat nej, än så länge har 6 personer tackat jag så vi är 8 i nuläget...

Matthias vill absolut fixa en kyrkogård i trädgården och jag har fixat pumpor. Sen har vi en massa pynt från förra året. Måste kolla en bra Halloween meny, enkel och som inte tar lång tid att göra. Det ska bli roligt att förbereda!

Det börjar bli mörkt när jag kommer hem nu, så jag får försöka att fotografera under dagen istället.

Dagens bild är på ett kastanjeträd på vägen hem från tågstationen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar